خرید پسته فندقی خام از تولید کننده

پسته که یکی از انواع خشکبار به شمار می رود که علاوه بر خاصیت فراوانی که برای بدن دارد خاصیت درمانی هم دارد و از آن استفاده های زیادی می شود. خرید پسته فندقی خام از تولید کنندگان به طور مستقیم و بدون واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. این محصولات که توسط تولید کنندگان در تناژهای بالا تولید می شوند و به بازارهای سراسر کشور عرضه می گردند. همچنین خرید عمده این محصول از لحاظ قیمت برای خریداران بسیار مناسب خواهد بود. این محصول در برخی از استانهای کشورمان به فراوانی تولید می شود.

خرید پسته فندقی خام از تولید کننده

معرفی انواع ارقام پسته

معرفی انواع ارقام پسته پسته انواع گوناگون دارد از جمله پسته کله قوچی که یکی از مشهورترین انواع پسته در کشورمان می باشد، این پسته مغز درشتی دارد و همچنین باردهی آن بسیار خوب است و به خاطر همین این نوع پسته محبوبیت زیادی دارد. زمان برداشت بار آن در نیمه دوم شهریور نی باشد و این توع یکی از انواع زود گل می باشد و به خاطر همین در معرض سرما قرار می گیرد. همچنین به کمبود آب و مواد غذایی نیز حساس می باشد.

نوع دوم که پسته فندقی می باشد که در بازار پسته فندقی فله نیز طرفداران زیادی دارد. و این نوع پسته در اکثر مناطق کشور سازگاری دارد و رشد می کند. این پسته که مغز گرد و به شکل فندوق دارد‌ و این محصول در نیمه اول شهریور برداشت می شود. نوع سوم پسته که نوع پسته بادامی است که این پسته شکل بادامی دارد و رنگ آن کدر است و از انواع زدد گل می باشد. همچنین این محصول در نیمه اول مرداد قابل برداشت می باشد و میوه آن زود رس است.

نوع دیگر پسته که پسته احمد آقایی می باشد که این محصول دارای مغز کشیده می باشد. رنگ مغز آن قرمز و رنگ پوست آن سفید می باشد.یکی از بهترین پسته های کشورمان است و این نوع میوه آن دیر رس می باشد و از نوع متوسط گل می باشد.

مرکز فروش پسته فندقی خام فله

مرکز فروش پسته فندقی خام فله مراکز فروش پسته خام فله که میادین تره بار و همچنین مراکز عمده فروش این محصولات می باشند. آنها محصولات خود را به صورت فله ای و با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می دهند. چرا که محصولات فله ای نسبت به محصولات بسته بندی شده از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. مراکز فروش پسته که از جمله میادین پسته ها را به صورت کیلویی و در تناژهای بالا به فروش می رسانند. این محصول که در بازار به خوبی خرید و فروش می شود و مشتریان زیادی نیز دارد. در این مرکز اینترنتی انواع پسته با کیفیت و مرغوب از جمله پسته فندقی اعلا به مشتریان عرضه می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا