مرکز فروش پسته دهان بسته کله قوچی

پسته دهان بسته کله قوچی، نوعی پسته می باشد که بر عکس پسته خندان، بسته می باشد و البته گاهی دانه آن را با دستگاه خندان کرده و در بازار به فروش می رسانند. در مرکز فروش ما، تازه ترین و با کیفیت ترین مغزهای آن در معرض فروش می باشد. شما نیز می توانید برای تهیه آن به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

مرکز فروش پسته دهان بسته کله قوچی

چگونه می توان انواع پسته را تشخیص داد؟

چگونه می توان انواع پسته را تشخیص داد؟ در بازار انواع مختلفی از پسته مشاهده می شود و شاید شما نیز نمی توانید آنها را از هم تشخیص دهیم. در اینجا قصد داریم چند نمونه از معروف ترین پسته های ایرانی را به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

• پسته فندقی: پسته مزبور، ظاهری گرد، شبیه فندق دارد ولی کمی بزرگ تر از آن می باشد و در کل از انواع پسته های دیگر، کوچک تر می باشد. پوست استخوانی آن نیز به رنگ کرم می باشد. به علت اندازه کوچک آن، این پسته نسبت به پسته های دیگر، ارزان تر می باشند.

• پسته کله قوچی: این پسته نیز حالت گرد دارد ولی درشت تر از پسته فندقی می باشد و به همین دلیل به راحتی تشخیص داده می شود. دهان این پسته بازتر از پسته فندقی می باشد از خصوصیات ظاهری آن که آن را از پسته فندقی متمایز می کند فرورفتگی روی پوست استخوانی آن است و رنگ پوست استخوانی آن سفید با تیرگی متوسط می باشد. این پسته از نوع فندقی، کمی گران تر می باشد.

• پسته احمد آقایی: این پسته نسبت به دو نوع قبلی کشیده تر است و ظاهری شبیه بادام دارد و دهان آن نسبت به پسته های دیگر کمتر باز می باشد و به صورت یک طرفه باز می باشد و به یک بر خندان شناخته می شوند. پوست استخوانی آن نسبت به پسته های دیگر، روشن تر و اندازه آن نسبت به پسته کله قوچی کوچکتر بوده و از آن ارزان تر می باشد اما نسبت به پسته فندقی، گران تر است.

• پسته اکبری: این پسته شبیه پسته احمد آقایی بوده ولی کشیده تر می باشد دهانه آن از هر دو طرف، بازتر از پسته احمد آقایی می باشد و به دوبر خندان معروف است و لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته در ایران می باشد.

قیمت عمده پسته دهان بسته کله قوچی

قیمت عمده پسته دهان بسته کله قوچی در فروشگاه مرکزی، انواع پسته دهان بسته کله قوچی به فروش می رسد. این پسته، از پسته های با کیفیت می باشند که همکاران ما مستقیما به باغدار مراجعه می کنند و آن را در حجم عمده و قیمت بسیار مناسب خریداری می کنند و در کارخانه به صورت بسته بندی و یا فله آماده می کنند و دراین مسیر با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی، آن را با قیمت مناسب به دست مشتری می رسانند.

شما نیز می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری یا اینترنتی به ما مراجعه نمایید. قیمت پسته در فروشگاه مرکزی به علت عرضه بی واسطه آن، ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا