شرکت صادرات مغز پسته ممتاز به هند

مغز پسته ممتاز شهرستان زرند جزء باکیفیترین محصول فرآوری کشاورزی است که تعداد محدودی شرکت صادرات خشکبار ایرانی قابلیت ارسال آن را دارند، زیرا تولید محدودی دارد و مهمترین مقصد آنهم کشور هند است.

تاکنون بیش از 90 نوع رقم تجاری برای پسته یافت و تولید شده است که هرکدام از آنها توانسته بازار های خارجی خوبی برای خود دست و پا کنند.
یکی از این انواع، مغز پسته ممتاز زرند است که با وجود ضعیف بودن خود پسته اش اما مغز بسیار لوکس و گلداری دارد.
هند یکی از مشتریان پروپاقرص مغز ممتاز زرند است و حتی میتوان به جرات گفت که عمده آن به این کشور بالقوه صادر می شود.

بزرگترین شرکت های صادرات پسته و خشکبار

این موضوع ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کرده که بزرگترین شرکت ها دارای چه ویژگی های باید باشد آیا میزان حجم صادرات نسبت مستقیم دارد به لقب بزرگترین؟

باید اول شناخت دقیقی از نیاز مشتریان به وجود آورد و با توجه به آن انتخاب نمود.
به طور مثال برای صادرات پسته به هند آنچه بیش از پیش اهمیت دارد کیفیت است تا نرخ، به خصوص برای مقاصد کرانه غربی این شبه قاره.
در نتیجه بزرگترین شرکت ها باید این خصیصه را داشته باشند که بتوانند در طول سال های متمادی بتوانند کیفیت و یکنواختی محصولات تولیدی و فرآوری خود را حفظ کنند.

اما این عوامل به طور مثال برای مقاصد شرقی مانند چین خیلی اهمیت ندارد و آنچه برای آنها مهم است، نرخ رقابتیه.

ویژگی مغز پسته ممتاز زرند کرمان

بزرگترین ویژگی آن را میتوان گل بسیار و سایز بزرگش دانست به طوریکه از آن به عنوان مغز تپل صادارتی یاد می شود.
با توجه به موارد ذکر شده میتوان حدس زد که باکیفیت ترین نوع این محصول در استان کرمان و شهر زرند از درختان چیده می شود.

نکته مهم اینکه بعضی از افراد ممتاز را لقب و تشبیه میدانند در صورتی که ما درخت و پیوندی بنام ممتاز در صنعت پسته داریم که مغز آن در تصاویر موجود قابل روئیت است.

نحوه صادرات پسته و مغز پسته از سمت ایران به کشور هند

شبه قاره هند از دیرباز یکی از مقاصد مهم تجار و بازرگانان عموم دنیا بود و همیشه به آن به چشم یک فرصت طلایی نگاه می کردند.
پس بی دلیل نیست که ایران هم به آن بچشم فرصت نگاه کند بخصوص در این قرن اخیر که جمعیت بهمراه رشد اقتصادی قوی و بارز برای هند در حال وقوع بوده و آن را تبدیل به کشور مهم اقتصادی کرده است.

در این چند دهه اخیر میزان صادرات ایران به این شبه قاره شیب نمودار صعودی به خود گرفته و حتی با وجود تحریم های سخت بین المللی در این تجارت خللی وارد نگشته و این را میتوان هنر تجار ایرانی و شرکت های مهم صادراتی پسته ایران دانست.

انواع بسته بندی صادراتی مغز پسته ایرانی

صنعت بسته بندی امروزه از صنایع بزرگ روبه رشد و مهم در هر کشور بشمار می رود و قابلیت جذب مشتری را چندین برابر می کند به خصوص در بحث مواد خوراکی.
پس انقدر این مساله مهم است که خیلی از شرکت ها برای آن هزینه کرده تا جذب مشتری کنند و این برای محصولات ایرانی هم صادق می باشد.

بسته بندی های صادراتی به دو بخش

  • عمده
  • خرده

تقسیم بندی می شود که هر کدام با توجه به درخواست ها و شناخت بازار هدف قابلیت اجرا دارد اما به طور کل درصد بالایی از محصولات ایرانی به صورت عمده به کشور های هدف صادر می گردد، که این برای میزان ارزش افزوده برای محصولات ایرانی خبر خوبی نیست و باید شرکت ها و تجار سرمایگذاری خوبی در بحث بسته بندی های صادراتی خرد و خرده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا