صادرات پسته فندقی اربابی رفسنجان

پسته فدقی اربابی به چه نوعی اطلاق می شود و ویژگی آن چیست؟ صادرات این نوع بیشتر به کدام مناطق دنیا از سمت رفسنجان صورت می پذیرد؟
پسته اربابی منطقه رفسنجان به پسته ای گفته می شود که تمام از یک باغ و متعلق به یک کشاورز باشد، به این پسته پسته اربابی گفته می شود و ویژگی ظاهری آن این است که پسته یکدست و زیباست و برای صادرات به دیگر مناطق بهترین گزینه انتخابیست.
در مورد پسته فندقی این اربابی بودن، بیشتر بچشم می خورد، زیرا پسته اول صادراتی ایران است و برای مشتریان و صادر کنندگان یکدست بودن پسته بسیار حائز اهمیت است.

صادرات پسته فندقی به اروپا
از مقاصد مهم صادرات پسته فندقی اربابی رفسنجان می توان به اتحادیه اروپا اشاره نمود زیرا به طور معمول پسته های اربابی رفسنجان از میزان افااتوکسین پایین بهره می برند و برای صادرات به اتحادیه اروپا بهترین گزینه می باشند.
افلاتوکسین یک نمونه قارچ سمی است که اگز از حد مجاز در خشکبار بالاتر باشد، می تواند باعث بعضی از بیمار ها شود و به این دلیل اتحادیه اروپا روی این مبحث بسیار سختگیرانه عمل می کند.

صادرات پسته رفسنجان به چین
چین بزرگترین مقصد صادرات پسته رفسنچان است و عمده صادرات پسته فندقی از سمت ایران به این کشور ارسال می گردد، پسته فندقی اربابی و یک دست رفسنجان به دلیل کیفیت بالایی که دارد جزء بهترین ها برای چین است و میتواند این پسته را با قیمت مناسب از ایران تهیه کرد و در کشور چین به راحتی آن را عرضه نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا