عرضه مستقیم پسته بسته بندی بوداده

انواع پسته بوداده با طعم های متنوع به صورت بسته بندی شده برای عرضه مستقیم در فروشگاه های مواد غذایی آماده می شود.
پسته محصولی بسیار مقوی و پر خاصیت و همین موضوع سبب می شود تا میزان استفاده از ان در گروه های سنی مختلف بالا باشد زیرا ان را می توان بع عنوان یک میان وعده ی بسیار سالم تناول نمود.بسیاری از مادران نیز ترجیح می دهند تا کودکانشان به جای چیپس و پفک دانه های روغنی این نظیر پسته را بخورند اما برخی از افراد به ویژه کودکتان و نوجوانان طالب طعم های خاص اند از این رو پسته طعم دار را ترجیح می دهند.پسته های بوداده ای که در فروشگاه و سوپر مارکت ها عرضه می شود معمولا از نوع بسته بندی شده و در ابعاد کوچک استفاده می شود.
برای طعم دار نمودن پسته ابتدا باید آن را برشته نمود تا از حالت پسته خام خارج گردد. 

پسته بوداده یا خام کدام بهتر است؟
بودادن آجیل در واقع فرایندی است که بدون استفاده از آب و روغن پسته و یا دیگر انواع آجیل را تحت حرارت مستقیم از حالت خامی خارج و به شکل پخته در می آورند. از انجایی که فرایند بودادن موجب تغییر ترکیب پروتئین های پسته میشود تغییر طعم را نیز در پی دارد.این تغییرات  موجب می شود تا شرایط و قابلیت جذب مواد مغذی ان ها نیز کاهش یابد بنابر این می توان گفت که پسته خام سالم تر است اما نمی  توان از پی طعم خوب پسته بوداده به آسانی در گذشت.

سفارش پسته بسته بندی طعم دار
پسته های طعم دار را می توان مطابق با درخواست مشتری در هر حجم و اندازه و نوعی تهیه نمود. شکل بسته بندی بر میزان انتخاب شدن از سمت مشتری تاثیر دارد از این رو شکیل بودن بسته بندی نیز به اندازه ی کیفیت آن مهم است.
برای سفارش پسته بسته بندی باید درخواست ان را به تولید کنندگان اصلی داد تا از از کیفیت کار اسوده خاطر بود و هم با حذف واسطه ها قیمت تمام شده اش یابد که این مساله به نفع خریدار و فروشنده هر دو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا