فروش پسته صادراتی بسته بندی

برای فروش موفق در رابطه با محصولی چون پسته باید ابتدا با کشور های هدف صادراتی این محصول آشنا شد تا مشخص شود چه نوع بسته بندی برای آن ها مناسب تر است.
پسته را می توان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی ایران معرفی نمود که در بازار های جهانی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان زیادی اعم از بازرگانان و تجار را به سمت کشورمان می کشاند که تمایل به خرید و انتقال آن محصول و انواع فراورده های آن به کشور های خودشان دارند.


انواع روش های بسته بندی پسته

به طور کلی دو نوع بسته بندی عمده و جزئی برای پسته وجود دارد.
بسته بندی های عمده را فله نیز می نامند که معمولا اوزان بیش از 10 کیلوگرم را شامل می شوند و می توان به عنوان نمونه از بسته بندی وکیوم شده، کیسه گونی پلی پروپیلن و کارتن های 10 کیلویی اشاره نمود.
لازم به ذکر است که بسته بنده های وکیومی و کارتن ممکن است در اندازه ی کوچک نیز موجود باشند که عموما کشور هایی مثل هند، افغانستان و عراق که صنعت بسته بندی در آن ها ضعیف است از این نوع استفاده می نمایند.


کدام بسته بندی برای صادرات مناسب تر است؟

اینکه از چه نوع بسته بندی ای برای امر صادرات پسته استفاده شود تحت تاثیر عوامل متعددی مانند کشور مقصد و شرایط و سلیقه ی بازار آن، شرایط آب و هوایی مسیر حمل و روش حمل و نقل آن بستگی دارد و هنگام تصمیم گیری باید تمامی موارد بالا به علاوه ی مبلغ و بودجه ی پرداختی توسط خریدار نیز دقت شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا