فروش پسته احمد آقایی صادراتی

احمد آقایی یکی از اقلام پر طرفدار پسته صادراتی است که در داخل کشور نیز برای مصرف آجیلی عمدتا به صورت بوداده خرید و فروش می شود.
سلیقه ی مصرف کنندگان ایرانی و برخی از کشور های آسیا میانه و عربی چون قطر و کویت بیشتر برای انتخاب پسته های دسته long است.
اکبری، احمد آقایی و بادامی از جمله این ارقام پسته اند، که بخاطر ظاهر کشیده و زیبا یشان طرفدار بسیار داشته و رقم قیمتی بالایی هم دارند.
اما باز هم پسته ی احمد آقایی برای صادرات مناسب تر از دو نمونه دیگر است.
پسته احمد آقایی از نظر اندازه از اکبری کوچکتر است و عدد انس آن از 22 شروع و به 30 ختم می شود.
بهترین نمونه احمد آقایی محصول منطقه ی نوق از توابع رفسنجان است، که از نظر اندازه، درجه خندان بودن، رنگ پوسته ی مغز و طعم در نوع خود بی رقیب می باشد.
پسته های کشیده برای تهیه آجیل بسیار مناسب اند و خریداران آن را به صورت بوداده و خام تهیه می کنند.
خرید پسته خام محاسنی از جمله اینکه به آسانی میتوان طبیعی خندان بودن یا آب خندان بودنش را تشخیص داد و اینکه مقدار نمک و سایر طعم دهنده هایی که به آن می زنند را خودمان تعیین می کنیم، را دارد.


صادرات پسته احمد آقایی خندان

به طور معمول کشور های آسیایی که توان خرید پسته های گران قیمت را دارند، نمونه های اکبری و احمد آقایی خندان را بیشتر می پسندند.
برای مثال کویت که کشوری نفت خیز و ثروت مند است بیشترین خرید پسته اش از ایران به نوع اکبری اختصاص یافته است، زیرا برای آن ها تنها معیار انتخاب کیفیت و شکل زیبای ظاهر پسته است.
کشور های آسیای میانه نیز از دیگر طرفداران پسته های طولانی هستند، اما معیار قیمت، برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین تجاری که قصد کار با این کشور ها را دارند، با خرید پسته های آب خندان و مخلوط نمودن آن ها با نمونه های طبیعی خندان احمد آقایی، تجارتی پر سود با در نظر گرفتن هر دو شاخصه انجام می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا